Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Publikacje dydaktyczne
(6)
Książki
(5)
Gry i zabawki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(2)
Placówka
Tarnów multimedia
(4)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
(3)
Dąbrowa Tarnowska multimedia
(1)
Dąbrowa Tarnowska czytelnia
(1)
Autor
Litwin Marika
(3)
Pietrzyk Iwona
(3)
Gruba Joanna
(2)
Gabała Dorota
(1)
Konopacka Elżbieta
(1)
Kępska Katarzyna
(1)
Pasternak Jacek
(1)
Pastrenak Jacek
(1)
Piotrowska Magdalena
(1)
Rutkowska-Zielińska Anna
(1)
Smurzyńska Katarzyna
(1)
Spałek Karolina
(1)
Stawiarski Krzysztof
(1)
Struczyńska Katarzyna
(1)
Zeszyt do ćwiczeń : apraksja mowy 2 / Iwona Pietrzyk, Marika Litwin
(1)
Łobos Anna
(1)
Żerko Natalia
(1)
Żerko-Turczynowicz Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Dzieci
(5)
Rodzice
(4)
Terapeuci
(4)
0-5 lat
(3)
6-8 lat
(3)
Logopedzi
(3)
9-13 lat
(2)
Młodzież
(2)
Pedagodzy
(2)
Psycholodzy
(2)
14-17 lat
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Afazja
(3)
Logopedia
(3)
Słuch fonematyczny
(3)
Wymowa
(3)
Czytanie
(2)
Myślenie
(2)
Pamięć
(2)
Percepcja słuchowa
(2)
Zaburzenia mowy
(2)
Asertywność
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Empatia
(1)
Funkcje poznawcze
(1)
Góry
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Kompromis
(1)
Komunikacja
(1)
Konflikt
(1)
Korekcja mowy
(1)
Kuchnia (pomieszczenie)
(1)
Las
(1)
Matematyka
(1)
Motoryka mała
(1)
Mowa
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Orientacja przestrzenna
(1)
Ortofonia
(1)
Owoce
(1)
Pamięć słuchowa
(1)
Pamięć wzrokowa
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Przedszkola
(1)
Rozumienie
(1)
Rozwój mowy
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Sklepy
(1)
Spostrzeganie
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Spółgłoski szumiące
(1)
Stres
(1)
Szkoły
(1)
Słownictwo
(1)
Słuch
(1)
Trening umiejętności społecznych
(1)
Trening umysłu
(1)
Uczenie się przez odkrywanie
(1)
Uczucia
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Warzywa
(1)
Wsie
(1)
Współdziałanie
(1)
Zdanie
(1)
Zima
(1)
Zmiany językowe
(1)
Łazienka
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Gatunek
Gry edukacyjne
(4)
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Ćwiczenia logopedyczne
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry w karty
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Gry planszowe
(1)
Ilustracje dla dzieci
(1)
Krzyżówki (gry)
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Plansze do gry
(1)
Wiersze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Hobby i czas wolny
(4)
Psychologia
(1)
8 wyników Filtruj
Gra planszowa
Książka
W koszyku
Logopedyczny detektyw / opracowanie całości: Dorota Gabała ; ilustracje: Jacek Pasternak ; wiersze: Magdalena Piotrowska, Katarzyna Smurzyńska ; opowiadania: Anna Łobos, Dorota Gabała, Karolina Spałek ; ćwiczenia: Dorota Gabała ; konsultacja merytoryczna: Joanna Gruba ; skład: Krzysztof Stawiarski. - Wydanie I - Gliwice : Wydawnictwo Komlogo, ©2020. - 1 teka (13 plakatów, etykiety, figurka szczurka Jurka, lupa) : karton, tektura, drewno, szkło, plastik, kolor ; w pudełku 34x31x4 cm + książka "Wiersze i opowiadania" (53, [1] strona : ilustracje ; 30 cm) + podręcznik "Ćwiczenia rozwijające myślenie i mowę dziecka (57, [1] strona : ilustracje ; 30 cm) + zeszyt "Krzyzówki" (53, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
Logopedyczny detektyw to pakiet pomocy edukacyjnych przeznaczonych do rozwijania myślenia i umiejętności językowych dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, w tym dzieci z różnymi zaburzeniami rozwojowymi. Pakiet może być wykorzystywany przez terapeutów, jako urozmaicenie terapii logopedycznej i pedagogicznej, oraz przez rodziców do zabaw i ćwiczeń z dziećmi. Postacią przewodnią jest detektyw, sympatyczny szczurek Jurek, który zabiera dziecko do miejsc znanych i lubianych lub takich, których dziecko jeszcze nie zna. Jak na detektywa przystało, Jurek dokonuje w nich ciekawych obserwacji, ważnych odkryć, rozwiązuje trudne zagadki i jednocześnie zachęca dziecko do współpracy. Plakaty są najważniejszą częścią pakietu Logopedyczny detektyw. Dzięki pięknym ilustracjom dziecko poznaje bliższe i dalsze otoczenie, wzbogaca wiedzę o świecie i rozwija wyobraźnię. Obrazki umieszczone na ramach plakatów pomagają identyfikować i rozróżniać obiekty oraz poszerzać słownictwo. Wiersze i opowiadania to książka z tekstami nawiązującymi do miejsc i sytuacji przedstawionych na plakatach. Czytanie wpływa na rozwój językowy, przyswajanie poprawnej polszczyzny oraz umiejętność czytania ze zrozumieniem. Ćwiczenia rozwijające myślenie i mowę dziecka to podręcznik zawierający pytania, polecenia i zadania odnoszące się do poszczególnych plakatów. W każdej części są 23 moduły, a w każdym module jest od kilku do kilkunastu ćwiczeń różnych funkcji i umiejętności. Krzyżówki to zeszyt zawierający 26 krzyżówek, po 2 do każdego z 13 plakatów. Dzięki nim dziecko usprawnia spostrzegawczość i orientację przestrzenną, rozwija słownik bierny i czynny oraz umiejętność czytania i pisania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 648 (1 egz.)
Książka
W koszyku
KO SF : karty oceny słuchy fonemowego : test do oceny słuchu fonemowego dzieci w wieku od 3;0 do 7;6 lat / Joanna Gruba - Gliwice : Wydawnictwo Komlogo, 2016. - Teka (podręcznik: 36, [4] strony, broszura: materiał obrazkowy 17 kart, 2 karty oceny słuchu fonemowego luzem) : ilustracje ; 25x32 cm.
KOSF - Karty oceny słuchu fonemowego są narzędziem standaryzowanym. Test przeznaczony jest do badań diagnostycznych prowadzanych przez nauczycieli wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, pedagogów, psychologów, logopedów, neurologopedów oraz innych osób zajmujących się oceną słuchu fonemowego u dzieci w wieku od 3;0 do 7;6 lat. Cena promocyjna do końca 2016 r. Test składa się z 3 części: MATERIAŁU OBRAZKOWEGO, który zawiera 34 kolorowe ilustracje, drukowane na laminowanych kartkach formatu A5; PODRĘCZNIKA, który zawiera podstawy teoretyczne niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia testu oraz procedury standaryzacji oraz instrukcję przeprowadzenia testu a także analizę uzyskanych wyników. 40 stron format A4; KARTY BADANIA SŁUCHU FONEMOWEGO, które służą do wprowadzania wyników badania. Programu komputerowego KomKOD z modułem KOSF, który umożliwia: - elektroniczne wypełnianie kart badania i kart wywiadu, - planowanie terapii słychu fonemowego na podstawie uzyskanych wyników, - monitorowanie postępów w terapii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38 711 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
TYiTUS 10+ : wyobraź sobie, że... : trening umiejętności społecznych / Katarzyna Kępska. - Wydanie II - Gliwice : Wydawnictwo Komlogo, copyright 2023. - 1 gra (8 talii (192 karty z zadaniami)) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 17x12x4 cm + instrukcja (10, [2] strony : ilustracje ; 15 cm).
Karty TYiTUS 10+. Wyobraź sobie, że… to pomoc przeznaczona do rozwijania kompetencji emocjonalnych i społecznych dzieci i młodzieży od 10 roku życia. KARTY TY I TUS. TRENING EMOCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z narzędzia TYiTUS. Wyobraź sobie, że… mogą korzystać pedagodzy, psycholodzy, terapeuci i inni specjaliści na zajęciach indywidualnych lub grupowych w ramach Treningu Umiejętności Społecznych (TUS). W zestawie TY i TUS 10+. Wyobraź sobie, że... znajduje się 8 talii kart związanych z kategoriami dotyczącymi: zachowań asertywnych, rozpoznawania emocji, odczuwania empatii, umiejętności komunikowania się, osiągania kompromisu, rozwiązywania konfliktów, radzenia sobie ze stresem, podejmowania współpracy. W każdej talii są 24 karty z opisami konkretnych, codziennych sytuacji oraz pytaniami i poleceniami. Odpowiedzi udzielane przez uczestników wskazują obszary do dalszej pracy terapeutycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 646 (1 egz.)
(dostępność ok. 31.05.2024)
Książka
W koszyku
Książeczka „Koty” to druga część serii „Uczę się mówić z Fretką”, przeznaczonej dla dzieci, u których obserwuje się opóźniony rozwój mowy. Pozycja, podobnie jak poprzednia, skierowana jest do logopedów, pedagogów, psychologów, terapeutów pedagogicznych oraz wszystkich tych, którym temat stymulacji rozwoju mowy nie jest obcy (w tym rodziców, którzy chcą pozytywnie wpływać na nabywanie mowy u ich dzieci). Ilustracje w książeczce stanowią podstawę do ćwiczeń nazywania, rozumienia oraz do tworzenia dłuższych wypowiedzi. Wykorzystać ją można do wzbogacania słownika, nauki tworzenia dialogów, formułowania pytań, ćwiczeń artykulacyjnych, a także do rozwijania kompetencji językowej i komunikacyjnej. Książeczka może służyć też jako pomoc edukacyjna na początkowym etapie czytania, gdyż zawiera tylko proste wyrazy, złożone z sylab otwartych. Można ją stosować podczas pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym ze spektrum autyzmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38 158 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dać rzeczy słowo 1 : Historyjki obrazkowe / Marika Litwin, Iwona Pietrzyk ; ilustracje: Jacek Pasternak. - Wydanie II. - Gliwice : Wydawnictwo Komlogo, ©2022. - 1 gra (110 ilustracji, 110 podpisów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x15x4 cm + instrukacja (13 stron ; 12 cm).
(Dać rzeczy słowo)
Historyjki obrazkowe wykorzystuje się w terapii logopedycznej - przeznaczone są przede wszystkim dla osób z zaburzeniami komunikacyjnymi w różnych grupach wiekowych, ale również dla dzieci dopiero rozpoczynających naukę czytania. Historyjki obrazkowe jako pomoc logopedyczna wzbogacają słownictwo, uczą rozumienia czasowników i innych części mowy, ćwiczą budowanie zdań, rozwijają myślenie przyczynowo-skutkowe. Co więcej, można użyć je również do ćwiczeń rozpoznawania i nazywania emocji czy ćwiczeń komunikacyjnych (zadawania pytań, udzielania odpowiedzi). Piękne ilustracje i ciekawa forma sprawiają, że historyjki obrazkowe są bardzo atrakcyjne dla dzieci. Dzięki temu terapia logopedyczna staje się dla nich nie przykrym obowiązkiem, ale dobrą zabawą, co przekłada się na jej skuteczność. Dać rzeczy słowo. Historyjki obrazkowe 1 Dać rzeczy słowo. Historyjki obrazkowe 1 - to zestaw historyjek obrazkowych do ćwiczeń językowych dla dorosłych i dzieci. Pomoc zawiera 110 ilustracji przedstawiających scenki z życia codziennego (10 historyjek 3-elementowych, 10 historyjek 4-elementowych i 8 historyjek 5-elementowych) oraz podpisy do wszystkich obrazków. Seria przeznaczona jest przede wszystkim do stymulowania funkcji językowych osób z zaburzeniami o typie afazji. Historyjki świetnie nadają się do także wsparcia rozwoju językowego dzieci. Historyjki mogą służyć do doskonalenia mowy opowieściowej, a także jako trening myślenia przyczynowo-skutkowego oraz czytania. Przykładowe ćwiczenia zawarte są w książeczce dołączonej do pomocy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 652 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zeszyt do ćwiczeń : apraksja mowy 1 / Iwona Pietrzyk, Marika Litwin. - Wydanie I. - Gliwice : Wydawnictwo Komlogo, 2016. - 41 stron : ilustracje ; 30 cm.
(Dać rzeczy słowo.)
Prezentujemy zestaw ćwiczeń, które są rozszerzeniem poprzedniej części ,,Dać rzeczy słowo- apraksja mowy". Publikacja ,,Dać rzeczy słowo- apraksja mowy 2" została podzielona na 6 części: zeszyt 1. A, O, L, M, B zeszyt 2. P, U(Ó), I, J, W zeszyt 3. F, N, E, Z, S, C zeszyt 4. DZ, D, T, Y, Ś/SI, Ź/ZI, SZ zeszyt 5. Ż/RZ, DŻ, Ł, Ń/NI, G, H/CH zeszyt 6. CZ, K, R, Ć/CI, DŹ/DZI Wiodącym deficytem afazji ruchowej są, obok zaburzeń czysto językowych, trudności ruchowe związane z odtworzeniem sekwencji ruchów potrzebnych do wypowiedzenia danego słowa, czyli apraksja mowy. Usprawnianie wymaga specjalnie zogniskowanej na tym deficycie terapii. Badacze podkreślają (Boehme, 2003), że istotna jest duża liczba powtórzeń, nawet gdy sylaby czy słowa są w większości wypowiadane poprawnie. Ważne także, by widoczna była twarz osoby mówiącej, co pozwoli choremu na obserwowanie i naśladowanie ruchów artykulacyjnych. Pomocne mogą być również inne wskazówki, takie jak podpowiedź gestem (np. dotknięcie ręką okolic krtani w celu zaprezentowania dźwięczności) lub też jak w naszej publikacji dodatkowe instrukcje słowne, czyli opis wymowy głoski, zdjęcia prezentujące układy warg czy schematy graficzne przedstawiające ułożenie narządów mowy podczas wypowiadania głosek. Przykłady do ćwiczeń zostały dobrane specjalnie pod kątem stopniowania trudności. Trudno jednak jednoznacznie określić kolejność, w jakiej powinna przebiegać terapia, ponieważ część badań (Howard, Varley, 1995) podaje, że słowa są łatwiejsze do zapamiętania i powtórzenia niż np. sylaby. Inni badacze natomiast (Dabul i Bollier, 1976; Holtzapple i Marshall, 1977; Knock i inni, 2000, Raymer i inni, 2002) zalecają rozpoczęcie terapii od powtarzania izolowanych dźwięków, następnie sylab, a dopiero na końcu wyrazów, fraz czy zdań. Podobnie jest z kolejnością ćwiczonych głosek. Podczas przygotowywania materiałów nie znalazłyśmy publikacji naukowej rozwiązującej ten problem, wobec tego dobierając kolejność ćwiczonych głosek kierowałyśmy się głownie naszym doświadczeniem w pracy z pacjentami z apraksją mowy. Wydaję się, że głoski, których wymowę łatwiej zaobserwować (tzn. sposób ich artykulacji jest dość dobrze widoczny np. ,,A, O, L, M" są łatwiejsze do powtórzenia niż te, których sposób artykulacji jest mniej widoczny np. ,,K, G". Wyrazy do powtarzania/ odczytywania są w kolejności, początkowo łatwiejsze np. z dwiema sylabami otwartymi po wyrazy zawierające zbitki spółgłoskowe. Ćwiczenia zostały ułożone według schematu: opis wymawiania głoski, zdjęcie ułożenia warg podczas jej wymawiania, przekrój boczny (rentgenogramy zaczerpnięte z T. Benni ,,Fonetyka opisowa języka polskiego"), czytanie/ powtarzanie sylab, czytanie/powtarzanie wyrazów, kończenie zdań. Zachęcamy logopedów by kolejność ćwiczeń zmieniać indywidualnie w zależności od potrzeb i możliwości każdego pacjenta. Głoski miękkie (ś, ć, ń, ź i dź) zapisano jako ś/si, ć/ci, ź/zi, ń/ni, ź/zi, dź/dzi ze względu na ich wymowę w języku polskim , choć część słów obcojęzycznych np. ,,cito", ,,sinus" wymawia się inaczej. W związku z tym, w razie konieczności prosimy o wyjaśnienie pacjentowi tych kwestii. Mamy nadzieję, że proponowane zadania będą pomocne pacjentom, ich rodzinom oraz logopedom. Autorki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38 702 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dać rzeczy słowo.)
Prezentujemy zestaw ćwiczeń, które są rozszerzeniem poprzedniej części ,,Dać rzeczy słowo- apraksja mowy". Publikacja ,,Dać rzeczy słowo- apraksja mowy 2" została podzielona na 6 części: zeszyt 1. A, O, L, M, B zeszyt 2. P, U(Ó), I, J, W zeszyt 3. F, N, E, Z, S, C zeszyt 4. DZ, D, T, Y, Ś/SI, Ź/ZI, SZ zeszyt 5. Ż/RZ, DŻ, Ł, Ń/NI, G, H/CH zeszyt 6. CZ, K, R, Ć/CI, DŹ/DZI Wiodącym deficytem afazji ruchowej są, obok zaburzeń czysto językowych, trudności ruchowe związane z odtworzeniem sekwencji ruchów potrzebnych do wypowiedzenia danego słowa, czyli apraksja mowy. Usprawnianie wymaga specjalnie zogniskowanej na tym deficycie terapii. Badacze podkreślają (Boehme, 2003), że istotna jest duża liczba powtórzeń, nawet gdy sylaby czy słowa są w większości wypowiadane poprawnie. Ważne także, by widoczna była twarz osoby mówiącej, co pozwoli choremu na obserwowanie i naśladowanie ruchów artykulacyjnych. Pomocne mogą być również inne wskazówki, takie jak podpowiedź gestem (np. dotknięcie ręką okolic krtani w celu zaprezentowania dźwięczności) lub też jak w naszej publikacji dodatkowe instrukcje słowne, czyli opis wymowy głoski, zdjęcia prezentujące układy warg czy schematy graficzne przedstawiające ułożenie narządów mowy podczas wypowiadania głosek. Przykłady do ćwiczeń zostały dobrane specjalnie pod kątem stopniowania trudności. Trudno jednak jednoznacznie określić kolejność, w jakiej powinna przebiegać terapia, ponieważ część badań (Howard, Varley, 1995) podaje, że słowa są łatwiejsze do zapamiętania i powtórzenia niż np. sylaby. Inni badacze natomiast (Dabul i Bollier, 1976; Holtzapple i Marshall, 1977; Knock i inni, 2000, Raymer i inni, 2002) zalecają rozpoczęcie terapii od powtarzania izolowanych dźwięków, następnie sylab, a dopiero na końcu wyrazów, fraz czy zdań. Podobnie jest z kolejnością ćwiczonych głosek. Podczas przygotowywania materiałów nie znalazłyśmy publikacji naukowej rozwiązującej ten problem, wobec tego dobierając kolejność ćwiczonych głosek kierowałyśmy się głownie naszym doświadczeniem w pracy z pacjentami z apraksją mowy. Wydaję się, że głoski, których wymowę łatwiej zaobserwować (tzn. sposób ich artykulacji jest dość dobrze widoczny np. ,,A, O, L, M" są łatwiejsze do powtórzenia niż te, których sposób artykulacji jest mniej widoczny np. ,,K, G". Wyrazy do powtarzania/ odczytywania są w kolejności, początkowo łatwiejsze np. z dwiema sylabami otwartymi po wyrazy zawierające zbitki spółgłoskowe. Ćwiczenia zostały ułożone według schematu: opis wymawiania głoski, zdjęcie ułożenia warg podczas jej wymawiania, przekrój boczny (rentgenogramy zaczerpnięte z T. Benni ,,Fonetyka opisowa języka polskiego"), czytanie/ powtarzanie sylab, czytanie/powtarzanie wyrazów, kończenie zdań. Zachęcamy logopedów by kolejność ćwiczeń zmieniać indywidualnie w zależności od potrzeb i możliwości każdego pacjenta. Głoski miękkie (ś, ć, ń, ź i dź) zapisano jako ś/si, ć/ci, ź/zi, ń/ni, ź/zi, dź/dzi ze względu na ich wymowę w języku polskim , choć część słów obcojęzycznych np. ,,cito", ,,sinus" wymawia się inaczej. W związku z tym, w razie konieczności prosimy o wyjaśnienie pacjentowi tych kwestii. Mamy nadzieję, że proponowane zadania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38 703 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szumi i szeleści : Wąż logopedyczny / opracowanie: Anna Żerko-Turczynowicz ; grafik: Natalia Żerko. - Gliwice : Wydawnictwo Komlogo, ©2018. - 1 gra (96 żetonów z obrazkami, 16 żetonów z poleceniami, dwustronna plansza, 16 pionków, kostka do gry) : plastkik, tektura, karton, kolor ; w pudełku 33x23x4 cm + instrukcja ([4] strony ; 21 cm).
Gra ma na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek szeregu szumiącego (sz, ż, cz, dż) oraz ciszącego (ś, ź, ć, dź), a także rozwój percepcji słuchowej. Dodatkowo dzieci ćwiczą spostrzegawczość, pamięć wzrokowo-słuchową, koncentrację uwagi oraz myślenie. Gra skierowana jest do logopedów, terapeutów, nauczycieli i rodziców, którzy pracują z dzieckiem nad poprawnością wymowy. Gra może odbywać się według zaproponowanych w instrukcji wariantów lub może być przez graczy dowolnie modyfikowana w zależności od czasu, jaki został przeznaczony na rozgrywkę, oraz od liczby osób biorących udział w grze. Plansza niebieska przeznaczona jest do dłuższych, a różowa do krótszych rozgrywek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 649 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.05.2024)
Dąbrowa Tarnowska multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 087 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej